Dzięki tym aplikacjom Twój trening będzie skuteczniejszy!

127
foto: Karolina Grabowska/Pexels
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Coraz częściej korzystamy z pomocy mobilnych aplikacji fitnessowych, żeby zmotywować się do skutecznego treningu. Przedstawiamy listę popularnych apek, które mogą w tym pomóc!

Zdrowy tryb życia to połączenie różnorodnej diety, odpowiedniej ilości snu, redukowania poziomu stresu oraz oczywiście aktywności fizycznej. Obecnie mamy szeroki dostęp do ćwiczeń w domu z pomocą kanałów w mediach społecznościowych oraz profesjonalnych aplikacji. Dzięki nim łatwiej o regularny, urozmaicony trening bez konieczności wychodzenia na siłownię.

Lista sprawdzonych aplikacji do treningu

Branża fitnessowa intensywnie się rozwija, starając się podążać za zmieniającymi potrzebami klientów. Wraz z nakładaniem coraz to kolejnych restrykcji na siłownie ze względu na pandemię koronawirusa, coraz częściej decydujemy się na to, żeby ćwiczyć samodzielnie w domu lub na dworze. W tym mogą pomóc aplikacje mobilne. Dzięki nim trening będzie obejmował wszystkie wybrane partie ciała, a przede wszystkim nie będzie nudny! Mają też dodatkowe funkcje takie jak codzienne motywacje, monitoring własnych postępów, budowanie sieci sportowych znajomych czy porady dietetyczne. Sprawdź, które aplikacje pomogą w skutecznym treningu.

  1. Nike Rub Club

To obecnie jedna z najpopularniejszych aplikacji dla biegaczy. Dzięki niej łatwiej śledzić przebieg oraz parametry każdego wykonanego treningu. Aplikacja mobilna podsumowuje trasę, czas, tempo, tętno oraz monitoruje wzniesienia. Co więcej, daje możliwość ustawiania indywidualnych wyzwań i oferuje szeroki wybór motywujących playlist do biegania. 

  1. Daily Yoga

To prawdopodobnie najlepsza aplikacja dla wszystkich zwolenników jogi. Świetnie sprawdzi się zarówno dla osób początkujących, jak i tych bardziej zaawansowanych. Daily Yoga pozwala dobrać plan ćwiczeń indywidualnie do siebie pod kątem stopnia intensywności i długości. To doskonałe rozwiązanie do codziennej praktyki lub jako wzbogacenie innych treningów. 

  1. Endomondo

To wielofunkcyjna aplikacja, która pozwala na monitorowanie aż 50 różnych aktywności. Z pewnością sprawdzi się dla osób, które nie lubią się nudzić i często próbują czegoś nowego. Mierzy czas treningu, lokalizacje oraz oblicza spalone kalorie. Uniwersalność oraz prosty, intuicyjny interfejs sprawiły, że Endomondo ma już fanów na całym świecie.

  1. 7 Minute Workout

Aplikacja została pobrana już ponad milion razy. Stworzona specjalnie z myślą o osobach, które nie mają dużo czasu, a jednak chcą poświęcić na aktywność fizyczną kilka minut. Aplikacja zawiera gotowe plany ćwiczeniowe na poszczególne części ciała. Dodatkowo umożliwia wyznaczanie sobie celów, ma system motywacyjny oraz automatyczne przypomnienia o treningu. 7 Minute Workout pozwala wyrobić sobie zdrowy nawyk aktywności każdego dnia, co jest kluczem do sukcesu przy dbaniu o piękną sylwetkę. 

  1. Diet&Training by Ann

Aplikacja Diet&Training przygotowana przez trenerkę fitness Annę Lewandowską to program przygotowany z myślą o kobietach, które chcą zacząć regularnie ćwiczyć, wzmocnić mięśnie oraz nadać sylwetce pożądany kształt. Aplikacja łączy liczne plany treningowe z nagraniami instruktorki oraz tworzy też jadłospisy, dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowniczki. To kompleksowa pomoc w samodzielnym dbaniu o sylwetkę. 

  1. Kayla Itsines Fitness

Aplikację stworzoną przez Australijską trenerkę Kaylę Itsines pokochały kobiety na całym świecie. Ćwiczenia pomagają wzmocnić i wyrzeźbić całe ciało, zwiększając jego wytrzymałość. Estetyczny design oraz intuicyjna obsługa aplikacji to kolejne atuty. Zarówno osoby początkujące, jak i te bardziej zaawansowane znajdą tu coś dla siebie. 

Zasady skutecznego treningu

Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim wytrwałość i regularność. Warto zadbać o aktywność fizyczną przez minimum 30 minut dziennie. Aplikacje mobilne mogą pomóc i urozmaicić treningi. Do tego nie można zapominać o odpowiednim nawodnieniu i zdrowym śnie. Sport powinien być przyjemnością, dlatego warto szukać aktywności, która rzeczywiście będzie sprawiała nam radość. Wtedy też znacznie łatwiej będzie nam się zmotywować do treningu. 

Wiktoria Florek

Zostaw komentarz

one × four =