Od 1 lipca możemy kupić kosmetyki Rare Beauty, marki Seleny Gomez. Nad własną marką makijażową gwiazda pracowała przez ostanie 3 lata. Jej marzeniem było stworzenie brandu, który nie napędza pogoni za perfekcją, a pomaga w budowaniu poczucia własnej wartości.
Filozofia Rare Beauty to walka z nierealistycznymi oczekiwaniami społeczeństwa, które są niemożliwe do osiągnięcia i wpędzają w kompleksy. Z pomocą własnej marki Selena chce rozprawiać się z mitami piękna i fizycznej perfekcji. Rare Beauty nawołuje do tego, by wykorzystywać makijaż do celebrowania naszej wyjątkowości i różnorodności. Według marki makijaż powinien być środkiem do pokochania siebie i samoakceptacji.
Za słowami idą też czyny. Jeden procent dochodu ze sprzedaży każdego kosmetyku, a także fundusze wpłacane przez partnerów marki, przekazywane są na wsparcie Fundacji Rare Impact Fund, której celem jest zapewnianie dostępu do środków ochrony zdrowia mentalnego.
Piosenkarka była osobiście zaangażowana w poszczególne etapy opracowywania kolekcji – od tworzenia pomysłów, np. na poręczny zestaw do poprawek makijażu „w biegu” – Blot & Glow Touch-Up, po testowanie kosmetyków.
Od 1 lipca gamę kosmetyków Rare Beauty można kupić w Sephorze. Zarówno polska, jak i ogólnoświatowa premiera marki odbywa się w tym samym czasie.Kolekcja jest dostępna na stronie internetowej sephora.pl. W wybranych sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski klienci moga przetestować bestsellery marki.